علی علیمحمدی معاون مالی، اداری برنامه ریزی فرمانداری پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره توسعه بخش آی سی یو بیمارستان شهدای پاکدشت اظهار کرد: با همکاری وزارت بهداشت ۱۰ تخت ویژه به آی سی یو این مجموعه درمانی اضافه می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اطلاع رسانی ریاست محترم جمهور و ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر احتمال افزایش شمار مبتلایان به کوئید ۱۹ تا پایان پاییز سال جاری توسعه آی سیو بیمارستان شهدای پاکدشت به بهره برداری می‌رسد.

معاون فرماندار پاکدشت وضعیت کنونی بیمارستان را مطلوب دانست و گفت: با توجه به احتمال افزایش شمار مبتلایان و همچنین مراجعه به بیمارستان از شهرستان‌های همجوار برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

علیمحمدی با اشاره به هزینه ۱۸ میلیاردی توسعه بخش ام آر آی بیمارستان ادامه داد: از محل تامین ارزش افزوده شهرستان برای این فعالیت نیز ۴ میلیارد تومان هزینه ساخت بنا که به صورت چوبی درنظر گرفته شده هزینه، همچنین تجهیز لوازم پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان صورت می‌گیرد.

وی در همین رابطه ادامه داد: در حال حاضر بخش آی سی یو دارای ۱۷ تخت بوده که ۱۰ تخت دیگر به ارزش ۴ میلیارد تومان به آن اضافه و در مجموع تعداد تخت‌های آی‌سی‌یو بیمارستان به عدد ۲۷ خواهد رسید.

معاون فرماندار پاکدشت از انعقاد قرارداد پروژه با پیمانکار خبرداد و خاطرنشان کرد: نیمی از هزینه پروژه پرداخت شده و امیدواریم که تا اواخر آذر ماه کار توسعه پایان یابد.

به گزارش فارس بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهدای پاکدشت در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده و سال گذشته با حضور نمکی وزیر بهداشت با نصب ۱۱ تخت آی سیو بیمارستان توسعه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس